کشف موتورسیکلت قاچاق در تهران 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف موتورسیکلت قاچاق خبر داد و گفت: ارزش تقریبی کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۵ میلیارد ریال است.

 سرهنگ محمد گودرزی  رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: در ادامه طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، مأموران کلانتری ۱۶۴ قائم این پلیس در ساعت ۱۱ روز بیست و نهم فروردین ماه سال جاری در هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری، به یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده بلوار "شاهد" مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در مراجعه به خودرو ابتدا متهم قصد گمراه کردن ماموران را داشته که در بررسی بیشتر مشخص شد موتورسیکلت ۱۳۰۰ بدون مدارک مالکیت و یا پلاک و بدون بارنامه و فاکتور است که به روش‌های غیر قانونی و قاچاق وارد کشور شده است.

سرهنگ گودرزی ارزش تقریبی کالای کشف شده را برابر اعلام کارشناسان ۵ میلیارد ریال بیان و اظهار داشت: در این عملیات یک نفر متهم ۴۲ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر مبارزه هدفمند و فراگیر پلیس با قاچاق کالا به منظور حمایت پایدار از تولید ملی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده کالا یا بار قاچاق در سطح شهر، موضوع را برای بررسی تخصصی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
تو شهر ما پر از این موتورها.. میتونین بیاین ببینن..
آخرین اخبار